מלא את הטופס ושפים נבחרים יחזרו אליך עם הצעת מחיר

ללא כל התחייבות !

* המסומן בכוכבית אלו שדות חובה

שף פרטי בתקופת הקורונה

שף פרטי בתקופת הקורונה

נאלצים לקיים אירוע קטן בעקבות הקורונה?
שף פרטי בבית או בגינה הופך ל'דבר הנכון' בתקופה זו ומשקף את הצורך להמשיך ולקיים אירועים באופן בטוח, לפי ההנחיות,
ועדיין עם המון פלפל, אנרגיות ושמחה.

הימים המורכבים שוירוס הקורונה כפה על העולם אילצו אותנו לבטל או לשנות תוכניות.
עם או בלי הנחיות מיוחדות והגבלות קורונה, רבים מאיתנו עורכים שינויים בתוכניות שלנו במיוחד בכל מה שקשור לארועים, חתונות, בר ומצווה, בריתות , ימי הולדת, ימי נישואים וכדומה.
כולנו מחפשים לעצמנו אלטרנטיבות לחגיגה מצומצמת, אינטימית, אבל לא פחות שמחה ומהנה.

אחת האפשרויות המוצלחות שעומדות כרגע בפני החוגגים היא לערוך אירוע ביתי עם שף פרטי.
דווקא עכשיו, האפשרות לחגוג בבית עם אוכל טוב ומשובח שמתבשל, מוקפץ או מתנפנף על הגריל לעיני האורחים הופכת לאופציה אטרקטיבית ונוצצת במיוחד. החוגגים והמוזמנים יכולים להתאים את עצמם למגבלות הקורונה ולהשתמש במקום פרטי או מושכר כדי ליהנות בו כ-VIP, מבלי שיצטרכו להיערך התאמות נוספות.

שף פרטי – טעים ומשתלם

מעבר לאפשרות להנעים את החגיגה ולהפוך אותה לאטרקטיבית יותר לאורחים, מדובר גם בפתרון הולם מבחינה כלכלית.
החוגגים לא זקוקים לגן אירועים מרהיב ולמאות אורחים, לצוותי הקייטרינג והבר, אלא בסך הכל לגינה הביתית כך שהם משלמים רק על ארוחת השף שהזמינו.
ומה עושים אלו שאין להם גינה?
הם כמובן יכולים להשכיר וילה פרטית לחופשה המשלבת בתוכה את ארוחת השף ועומדת בכל הנחיות משרד הבריאות. בעקבות המשבר, צצו גם אנשים רבים שמציעים את החצר שלהם באופן עצמאי וללא תשלום, לכל חתונה קטנה או חגיגה מצומצמת שזקוקה בסך הכל למקום לשמוח בו ולחגוג את הרגע.

שף פרטי במרכז האירוע

שף פרטי לאירועים בישראל הפך בשנים האחרונות לסוג חדש של אטרקציה לאירועים קטנים, בוטיקים, עם המון סטייל ואווירה טובה.
השף מגיע עם כל המצרכים להכנת המנות ומבשל אותן באמצעים הקיימים לרשותו במקום, לעיני האורחים המתפעלים. אם עד היום הסועדים קיימו אינטראקציה רק עם המארחת והמלצר כשהשף פועל מאחורי הקלעים, כעת הם מקבלים כרטיס לשורה הראשונה, שבה הכל קורה לנגד עיניהם. המוזמנים וגם החוגגים נאספים יחד סביב השף כדי לצפות בטכניקה והמיומנות המופלאים של השף, לשוחח איתו, להפוך אותו לחלק אינטגרלי מהאירוע וכמובן לטעום ממבחר מאכלים וטעמים כיד המלך.

שף פרטי לאירוע מצומצם

אף אחד מאיתנו עדיין לא יודע כיצד משבר הקורונה ייפתר ומה ישאיר אחריו. מה שבטוח, הוא שעולם האירועים יצטרך להכתיב קצב והרגלים חדשים. שף פרטי עד הבית הוא טרנד עולה, שמסתמן כרגע כפתרון המוצלח ביותר לאירועים קטנים עם האנשים הקרובים אלינו ביותר. ייתכן שכשהמשבר יחלוף, נגלה שמדובר בכל מקרה באופציה המועדפת עלינו לחגיגות, המשלבת בין איכות ואווירה טובה, לחומרי גלם משובחים וטעימים. בפורטל השפים הישראלי תוכלו למצוא שפים מעולים בפרישה ארצית, שקולעים לכל טעם בכל אירוע .

הקליקו לבחור שף פרטי מרשימת השפים הפרטיים באתר

מוזמנים לשתף