מלא את הטופס ושפים נבחרים יחזרו אליך עם הצעת מחיר

ללא כל התחייבות !

* המסומן בכוכבית אלו שדות חובה

סדנת בישול לאירוע חברה

חפשו שף פרטי לאירוע שלכם

סדנת בישול לאירוע חברה

 

אירוע החברה המתקרב מעורר שיח וויכוחים?
צוות הקריאייטיב מעדיף טיול טרקטורונים? מחלקת משאבי האנוש מעדיפה יום בבריכה? אנשי הטלמיטינג בכלל היו מעדיפים יום חופש בבית?
זקוקים למשהו מגבש לעובדים שכ-ו-ל-ם ישמחו ויהנו?
סדנת בישול לאירוע חברה היא פיתרון מצוין לקבוצות עובדים גדולות, שבהן כל אחד ואחת ימצאו חיבור, עניין והמון הנאה.

בהחלט לא קלים חייו של מארגן פעילויות הגיבוש בחברה. הוא המתכנן, היוזם, המתאם, המפיק, המוציא לפועל וגם האוזן הקשבת לרצון העובדים ומקבל האישור של המנהלים. הוא מתמרן בין עשרות עובדים שונים ומנסה להשיג פעילות גיבוש איכותית שכולם ירוויחו ממנה.
גיבוש חברה הוא אירוע חשוב שיש בו תגמול לעובדים וגם יציאה מהשגרה, בדרך שתאפשר לכולם ליצור מכנה משותף ופתח לעבודה הדדית טובה יותר.
לכן סדנת בישול נחשבת לכל כך מתאימה וכמובן טעימה.

סדנת בישול לאירוע חברה – מה קורה בסדנה?

זה לא משנה אם תבחרו בסדנת בישול של אוכל אסייתי, סדנת אפייה או אפילו סדנה להכנת קינוחים – גם מי שאין לו שום רקע בבישול יוכל להצליח וגם להעשיר את הידע בתורת המטבח שכולם כל כך אוהבים!
בסדנה, אתם אלה שבוחרים את השף, את סגנון האוכל, המיקום והזמנים ועוברים יחד חוויה שבה השף ידגים כיצד להכין את המאכלים וילווה את כל תהליך ההכנה עד לטעימות בסיום. לראות את השף פועל זו חוויה בפני עצמה: הוא זריז, קוצץ, חותך, מערבב ומקפיץ על המחבת בכישרון רב ואפשר לקבל ממנו הרבה טיפים טובים שישמשו את כל העובדים בבית.

מגבש, מצחיק וטעים

חברות שבהן העובדים נהנים מפריסות משותפות ובופה ענק מפעם לפעם, ישמחו לקחת את המכנה המשותף הזה לתוך הסדנה ולקבל שעות של הרבה כיף והומור פנימי שמיוחד רק להם. השף יסביר כיצד מקרימים מאכלי גבינה או מהי המחבת המושלמת לצלייה של הסטייק ויעורר בקלות את בלוטות הטעם והתשוקה לבישול גם אצל העובדים שבדרך כלל נמנעים מהפעילות ומעדיפים להישאר בצד. זהו גם זמן טוב "לרדת אל העם" ולהשתתף בתהליך ההכנה יחד עם העובדים – מה שיוצר יותר יחסי קרבה ועבודה לצורך משהו משותף, ממש כשם שהחברה שלכם מורכבת מהרבה גורמים שפועלים יחד לטובת קידום החברה והרווחיות שלה.

סדנאות שף כגיבוש לעובדי חברה נחשבות לטרנד עולה ונחשק בקרב כל חברה שמחשיבה את עצמה! העובדים יחוו, ייהנו, יצחקו ויתגבשו וכמובן לא יפסיקו לדבר עליה עוד זמן רב.

להזמנות :   052-3000067

הקליקו לבחור שף פרטי מרשימת השפים הפרטיים באתר

מוזמנים לשתף